Seguiment setmanal

Dia 26 de novembre de 2012:

Avui ha estat el primer dia que he assistit a la classe de 4t A al Matagalls. Quan he arribat a la classe hi havia una professora nova que coneixia els alumnes igual que jo i per tant he hagut d'experimentar el comportament de cada alumne. Estic contenta amb la meva classe, ja que crec que es comporten força bé i amb aquest primer dia ja he observat i he après moltes coses. Durant l'hora que estic a aquesta classe, a ells els hi toca ciències socials i jo els he ajudat amb tot el que he pogut.
Ha estat un dia d'adaptació amb els alumnes i de presentació!



Dia 3 de desembre de 2012:

Avui m'he començat a adaptar a les classes, ja que més o menys ja sé com es comporta cada alumne i a qui haig d'ajudar. Ara, estic en fase d'aprendre'm els seus noms. Em sento molt bé en aquesta classe, ja que els alumnes són bastant amables i crec que puc aprendre molt d'ells com ells de mi.
Havien de fer una tasca sobre els rius i vegetació de la nostra comarca i he anat passant taula per taula per ajudar els alumnes amb més dificultats.

Dia 10 de desembre de 2012:

Els alumnes havien d'assistir a cantar nadales al gimnàs juntament amb els alumnes de tercer l'última mitja hora de classe, per tant, avui només he pogut veure com cantaven.
Durant la primera mitja hora pintaven mandales i jo els he ajudat a triar la que volien i també a pintar-les.
Avui ha estat un dia bastant incomplert, ja que només he estat mitja hora amb ells.

Dia 17 de desembre de 2012:

Avui ha arribat la tutora del meu curs (4t A de primària), ja que durant els dies anteriors hi havia una substituta. Aquesta professora m'ha parlat dels alumnes i l'he ajudat a repartir fulls i he ajudat als nens i nenes amb les seves activitats.

Dia 14 de gener de 2013

Una nena m'ha demanat si la podia ajudar a buscar una cosa per internet que volia ensenyar a tota la classe. Eren imatges que dintre d'elles s'hi podien observar diverses figures. Abans d'això, però, han fet classe d'astronomia. Després la professora els ha deixat fer dibuixos lliures o jugar a jocs.


Dia 21 de gener de 2013

Els alumnes han corregit exercicis i preparat un examen de ciències de la naturalesa. No he fet quasi res avui, només els he ajudat amb alguns dubtes que tenien sobre la matèria.  En finalitzar la classe he ajudat a recollir els colors de les taules i també a pujar les cadires.


Dia 28 de gener de 2013

Avui han treballat l'Edat Romana i els he ajudat amb els seus dubtes. Els he ajudat a pintar, en especial a un nen que té més difícultats per seguir el ritme normal de la classe. És un nen molt mogut que li costa estar atent per la classe i intento relaxar-lo perquè pugui millorar el seu comportament a l'aula. En general els alumnes avui s'han portat força bé, encara que al principi estaven una mica moguts. El tema que han treballat avui l'han elegit ells, per tant suposu que per això estaven més atents que de costum, perquè el tema els hi agradava.
Noto com la nostra relació va millorant mica en mica, ja em començo a adaptar a la classe.




Dia 4 de febrer de 2013


Avui estaven fent una classe dels romans, en la qual hi havia un professor nou i han hagut de fer un petit dossier. Els he ajudat amb les infraestructures dels romans. Ha estat una classe bastant tranquila.



Dia 11 de febrer de 2013

Després dels coneixements obtinguts durant totes les classes de l'Edat Romana, aquest dia han realitzat un examen d'aquest tema. Hi havia un nen que tenia dificultats en alguns temes i hem anat a una altra aula per ajudar-lo. A partir dels apunts que tenia li he anat ensenyant més o menys el que havia de fer i com havia d'estudiar. Crec que ha estat un molt bon dia eprquè he pogut obtenir una bona relació amb aquest nen, gràcies a aquest examen.

Dia 18 de febrer de 2013


Avui han obtingut els resultats dels examens. Com passa sempre, alguns han obtingut una bona qualificació i en canvi d'altres han suspès. M'he alegrat en veure que el nen que vaig ajudar el dilluns anterior va aprovar l'examen amb una nota acceptable. Han continuat amb el temari dels romans.

Dia 25 de febrer de 2013

Ha estat un dia bastant tranquil, ja que han continuat amb el temari del dilluns passat i per tant no ha passat res de nou.

Dia 4 de març de 2013


Quan he arribat a la classe estaven realitzant un mural sobre els romans, més específicament, sobre el circ romà, el coliseum i els gladiadors. Jo he fet, amb l'ajuda dels nens i nenes de la classe, un mural més gran que incloïa els tres aspectes. Els he dit a diversos nens i nenes que escriguessin títols macus i diferents textos per incloure al mural i també hi hem posat varies fotografies. La veritat és que aquesta classe ha estat la millor fins ara, ja que és en la que he participat més durant el curs. La relació amb la professora, tots els alumnes i jo ha millorat.


Dia 11 de març de 2013


Hem continuat realitzant murals i he estat amb una nena que sempre és la última en acabar, i així l'he ajudat a que millori el seu ritme de treball.



























Dia 18 de març de 2013

Avui, a partir dels murals realitzats durant les dues setmanes passades, han realitzat aquests murals però ara individuals i més petits. He ajudat als nens que m'ho demanaven. Noto com cada vegada m'aprenc més els noms dels nens i nenes de la classe, encara que a vegades tinc dificultats per saber qui és cada un. Noto com ha millorat la nostra relació al llarg d'aquest temps de curs. Crec que és una experiència inolvidable, ja que aprens molts d'ells i ells de tu.






Dia 25 de març de 2013


No hi havia classes a causa de la setmana santa.

Dia 1 d'abril de 2013

Noto com cada dia conec millors els seus noms i ells em tenen més confiança. Avui han realitzat un coliseum de Roma en 3 dimensions. Jo he passat taula per taula per ajudar-los. Després hem enganxat els seus treballs manuals a fora de la classe perquè els altres alumnes els veiessin. Ha estat una activitat força interessant.

Dia 8 d'abril de 2013

Avui han realitzat una fitxa d'activitats sobre repàs dels romans. Al final de la classe han tingut temps lliure per dibuixar o per acabar els deures que tenien.

Dia 15 d'abril de 2013

He ajudat a un nen a acabar els seus deures, ja que tenia un braç trencat i així, també hem pogut parlar. La nostra relació ha millorat, ara tots els nens i nenes ja no em tenen vergonya.

Dia 22 d'abril de 2013

Els alumnes han marxat de colònies i per tant no hi vam haver d'assistir.

Dia 29 d'abril de 2013

Avui era el sant de la professora i ha fet un pastís de xocolata que ens hem menjat l'últim quart d'hora de classe. Avui han realitzat una altra activitat manual, en aquest cas havien de fer un cor amb plastilina i amb canyetes fer les venes i les artèries dins del cor. Ha estat una bona idea, ja que així els alumnes s'han pogut imaginar com funciona el nostre cor.



Dia 6 de maig de 2012


Avui els alumnes han continuat el treball manual sobre el cor.

Dia 13 d'abril de 2013

Avui ha estat l'últim dia del projecte i m'ha fet bastant pena, ja que ara començàvem a tenir confiança. Aquest projecte s'ha m'ha fet molt curt però ha estat una bona experiència que recomano a tothom que la pugui tenir.





3 comentaris: